29 Ekim 2009 Perşembe

apple magic mouse


apple her zaman güzel ve özel bir marka olmuştur benim için..


mutfağınız çökmüyor, salonunuz çökmüyor bilgisayarınız neden çöksün :) işte apple'ın düşüncesi böyle birşey..


ben sevmiyorum windows'un işletim sistemini bilgisayarını.. İstediği kadar mükemmel olsun ömrü bitiyor bir süre sonra.. İlle bi format bi parça değişimi ve çıldırtan anlar..


İşi gereği günün yarısını bilgisayar başında geçirenler anlarlar beni, birde tasarım üzerine çalışıyorsanız en ufacık bir aksiliğe, siz istemediğiniz sürece yavaşlığa tahammülünüz yoktur eminim !! İşte böyle durumlarda apple bilgisayarlar vazgeçilmez oluyorlar..


artık Türkiye şartlarında da yaygınlaşmasına çok seviniyorum bu markanın.. Ipod, Iphone derken iyice yerleşti buralara.. her geçen günde ilerletiyorlar teknolojilerini ne güzel =) aynı başarıyı türk firmalarından da bekliyoruM(z)..


vee son olarak çıkardıkları apple magic mouse!

apple'ın yenü ürünü dokunmatik yüzeyli mouse. Bu ürün dünyanın ilk multi-dokunmatik faresi olma özelliğini taşıyor. Kablo derdi de yok bluetooth ile bağlanabiliyor. tıklama derdide yok dokunmatik kendisi..


fiyatı 69$ cık..

bu kadar övdün başka neleri varmış diyen olursa--> http://www.apple.com/magicmouse/

Hiç yorum yok: