27 Aralık 2011 Salı

bitenler #1

Kullandığım biten ürünleri dayanamayıp hemen atıyorum ben. Bu sefer bikaç tane biten ürünü bloga ekleyip öyle attım :)


Photobucket


1) Glıss Shea Cashmere Şampuan: Çoğu bloggerın paylaştığı ve memnun kaldığı bir şampuan bu. Bende memnun kaldım. Şimdi pembesini kullanıyorum, ikisi arasında pek fark göremedim açıkçası.
Birde siyah seriyi denemeyi düşünüyorum.

2) Glıss Saç Spreyi İpeksi Görünüm: Sürekli kullandığım bir sprey. duştan sonra tüm saçıma sıkıyorum, hem olay açılmasını sağlıyor hemde güzel kokuyor. Saçlarım röfleli olduğu için şimdi Röfleli saçlar için olanını aldım. Bu ürüne göre daha güzel kokuyor. Saçları canlı gösterdiğini düşünüyorum :)

3) Avon naturals maske: Bu maskeyide çok severek kullandım. Diğer maskeler gibi durulandığında hemen yumuşacık yapmadı saçlarımı, tararken o yumuşaklığı hissediyosunuz. Saçlarım bu maskeyi yaptıktan sonra çok kolay şekil aldı.

4) Scott Barnes Pudra: Strawberry'den almıştım bu pudrayı. Karma cildimde hiç yağlanma gibi bi problem yaşamadım sürdükten sonra. Hafif bir yapısı var.

5) Chopard Wish: Aşık olduğum koku. Kaç şişe bitirdim bilmiyorum. Çok güzel, meyvemsi ve pudramsı gibi bir kokusu var. Türkiye'de sadece sevil parfümeride var sanırım. Ben Kıbrısa gittiğimde Dutty Freeden alıyorum. Yine yeniden alacağım bir parfüm.

1 yorum:

Grace Happy dedi ki...

benımde asık oldugum bır koku sevgılı nısanlım alıstrmıstı artık her hafta bır kutu free shoptan ala ala bırktrdım ya :)