4 Ekim 2012 Perşembe

Avon Advance Tech. Argan Yağı İçeren Şampuan




Bu şampuanla ilk çıktığında tanıştım. Sanırım 1 ay olmuştur. İçeriğinde ki argan yağı özelliği dikkarimi çekti ve bir şans vermek istedim.
Benim saçlarım ince telli ve en fazla 2 gün dayanır.
Bu şampuan beni çok çok mutlu etti diyebilirim. Daha ilk yıkamada farkı hissediyorsunuz. Saçlarınız yumuşacık oluyor. Ben şampuan ve haftada bir maske olarak kullanıyorum. Serinin saç kremide var.
Fiyatıda piyasada ki aynı özelliklere sahip şampuanlara göre çok iyi. Sanırım bir süre başka bir şampuan kullanmam. 

2 yorum:

kitten dedi ki...

bu seriyi en kısa zamanda deneyeceğim, organix kullanıyorum şu anda ama bunun fiyatı çok daha uygun geldi

nes dedi ki...

hem fiyat, hemde fiyatına oranla performans açısından çok iyi, tavsiye ederim.