2 Eylül 2015 Çarşamba

Bepantol Cilt Bakım Kremi

Geçtiğimiz hafta Trnd  iş birliği ile Bepantol Cilt Bakım Kremi deneyimine başladık.
Denemek ve paylaşmak için küçük numunelerle birlikte gelen ürünleri çevremdekilerle paylaştıktan sonra, sağlıklı bir yorum yapabilmek için ilk günden itibaren deniyorum.

Benim bu sene ilk defa burun kenarlarım soyulmaya başladı. Sanırım kullandığım güneş kreminin yağlı ciltler için olması yüzümü iyice kurutmasına sebep oldu.
Bu sorunu hametan krem kullanarak çözmeye çalışıyordum. Bu sefer bepantole şans vermek istedim. 

Ürün uyguladığım bölgede gayet güzel emiliyor ve nem veriyor. Kesinlikle yağlı, yapış yapış bir his bırakmıyor. Özellikle kış aylarında çok severek kullanacağımı düşünüyorum.

Ürün satış fiyatları şu şekilde;
Bepanthol Cilt Bakım Kremi 
(100 gr) : 24.90 TL
Bepanthol Cilt Bakım Kremi 
(30 gr) : 9,90 TL

Hiç yorum yok: