21 Şubat 2015 Cumartesi

Bioderma cicabio krem





Bioderma'nın yanık, tahriş, cerrahi müdahe sonrası kullanılabilen bana göre mucize kremi!

Ürün hem yüz hem vücutta kullanılabiliyor. İyileşme sürecini hızlandırdığı gibi leke kalmasınıda engelliyor.

Ben bu kremi yüzümde oluşan yanık sonrası mamacım.com dan aldım. Daha önce bu tarz yanıklar için Avene kullanıyordum ama bu sefer durum ciddi olunca hemen Biodermayı aldım.
Yanığın 2. günüydü, günde 2-3 kere kurumasına izin vermeyerek kremi uyguladım ve mucize hiçbir iz kalmadan acısınıda alarak 3. günde yanık tamamen iyileşti ve kayboldu.


Bu ürünü sadece yanık için değil sızıntı olmayan kesiklerde, epilasyon ve depilasyon sonrası oluşan tahrişlerde kullanılabilir.

Ürün çocuklardada kullanılabiliyor. Eğer sizde benim gibi sık sık kendini yakan biriyseniz bu ürünü mutlaka edinmelisiniz.


Hiç yorum yok: