24 Şubat 2015 Salı

Clinique smart serum




Clinique smart serum'u yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. 
Serum ile ilgili vaadedilenler şu şekilde;

Clinique Smart Akıllı Onarım Serumu'un vadettiklerinden bahsedelim;
Cildinizin değişen ihtiyaçlarını anlar ve bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunar. 
  • Cildinizin farklı ihtiyaçlarına uygun onarım sağlar. 
  • Cilt tonu eşitsizliği, koyu lekeler, çizgi ve kırışıklar, sıkılık kaybıyla savaşan tek bir akıllı serum. 
  • Özel içerikleriyle cildin onarıma hazır hale gelmesini sağlar. 
  • Patentli teknoloji. 5 yıl süren araştırmanın sonucu. 
  • Tüm yaşlar ve farklı cilt tiplerinin kullanımı için uygundur.

Gelelim benim yorumlarıma;
Ürün hafif pembe yanar dönerli bir renkte ve çok hafif bir kokusu var. Bu koku beni rahatsız etmedi.
Cilt tonunda bariz bir değişiklik görmedim. Belkide çok büyük ton sorunum olmadığı içindir.
Tüm yaşlar ve farklı cilt tiplerine hitap edebilmesi çok güzel. Benim karma cildimde yağlanma yapmadı, cildim ürünü hemen emdi.
Sivilce, kızarıklık gibi sorunlarımı hafifletti. Ben genellikle akşamları temizlenmiş yüzüme nemlendirici öncesi uyguladım. Üzerine tekrardan nemlendiricimi uyguladım.
Kısacası sevdiğim ve devam ettiğim bir ürün.



Hiç yorum yok: