27 Mart 2012 Salı

Avon Saç Boyaları..

Uzun bir süredir saçlarımı evde kendim boyuyorum. Saç konusunda az çok bilgim var artık.
Kahveler, gölgeler sonrasında bir süredir saçlarımı röfleli kullanıyorum. Üzerine dip boyayı kendim yapıyorum, tabikide röfleden çıktı artık gölgeli =)

Saçımın zemini açık kumral yani 8.0
Bu numaranın adı markaya göre değişiklik gösterebiliyor. Mesela Palette 8.0 Açık Kumralken Voila'da Koyu Sarı diye geçebiliyor. Ben isimlere göre değil numaralara göre kullanıyorum.

Bir süredir Palette ile boyuyordum saçlarımı. Bu sefer Avon'un yeni çıkardığı saç boyalarından 8.0 olanı ile boyadım. Koyu sarı olarak geçiyor sanırım.

Photobucket


Kutudan bu şekilde çıkıyor. L'oreal in excellence saç boyası gibi, boya öncesi bakım, boya ve sonrası kremleri.
1 numaralı kremi boyamadan önce sürüyoruz biraz bekledikten sonra 2A ve 2B karışımını kullanıyoruz. sonrasında bakım maskesini yapıyoruz.

Boyamadan önce bu şekilde hafif dipleri gelmiş saçlarım;

Photobucket



Boyadıktan sonra ise bu şekilde;

Photobucket


Photobucket



Resimlerde özellikle 2.resimde hafif yeşillik var gibi ama ışığın etkisi sanırım. Genel olarak memnun kaldım, fiyatına göre kalitesi oldukça iyi. Kısacası sevdim yine alabilirim.

Hiç yorum yok: