30 Mart 2012 Cuma

Saç bakımım

Ben saçlarıyla çok oynayan bir insanım. Her nekadar bir süredir durulsam da, içimde yine rengiyle şekliyle oynama isteği var ( hayır bunalımda değilim :)


Saçlarım, genel olarak ince telli ve eskiden kıvırcık olmasına rağmen şimdi dalgalı.

Peki ben saçlarıma ne yaptım?

Kahverengi olan saçlarıma ışıltı gelsin diye, Palette'nin Fındık kabuğu rengine boyadım. Tabikide istediğim sonucu vermedi!
Bunun üzerine sevgili(!) kuaförüme gidip istediğimi anlattım ve saçımı çalı süpürgesi rengine çevirdi :)
1 hafta topuzla idare ettiğim saçlarıma daha fazla dayanamayıp, yine Palette'nin Çikolata kahve rengine boyadım.
Sanırım bu rengi de 5 - 6 ay kadar  kullandım ve röfleye dönüş yaptım. Hala o şekilde, diplerini kendim boyuyorum. Tüm bunlara rağmen saçlarımın yıpranmasını önlemek, en aza indirmek için neler yaptım?



Her ay;
Bir çay bardağının yarısından az zeytinyağı, aynı ölçüde badem yağı ve Bepanten ampülden 3 tane kırıp karıştırıyorum. Sonra saçlarıma sürüp 1 saat kadar bekletiyorum.
Sıkça kullanılan bir yöntem sanırım bu ve gerçekten de etkili olduğunu düşünüyorum.



Bunun yanında saçlarımı her yıkadığımda maske yapıyorum ve serum kullanıyorum...
Saçlarımı sarıya boyattıktan sonra bir süre, John frieda'nın şampuanını kullandım ve parlaklık veren serumunu kullandım Dönem dönem schwarzkopf Bonacure ürünlerini kullanıyorum, şimdi de schwarzkopf glıss in pembe şampuanını kullanıyorum.



Biraz uzun oldu ama, en azından saçlarını kurtarmak isteyenlere bir fikir verir umarım.

Hala boyalı saçlarıma parlaklık verebilecek ürün arayışındayım :) ve tavsiyelere açığım :)

Hiç yorum yok: